Underbara söndag!

Jag ville börja med att uppdatera er på vad som hände sen...
Igår skrev jag om min lille prins, som somnade redan 18'20, en hel timme innan han brukar somna.
Jag var helt säker på att han skulle vakna supertidigt idag och eftersom han fick en gräslig hosta runt 3'30, var jag redo att gå upp då.
Men tänk så underbart... Han somnade om utan gnäll och vaknade inte förens 6'30. Ja, det är väl inga supertider, men han sov iallafall 12 timmar och det är bra för att vara honom. Brukar ju sova mellan 19'30/20'00 och 6'00. :p Nu sover han middag. Hoppas att han sover ordentligt, för det lär inte bli mycket mer sömn idag än igår...

Idag står det nämligen kalas på schemat. Då Emil är iväg och jobbar hela dagen idag, ska Philip och jag åka ner till "svärmor" och äta tårta (jag då, inte Philip). Det är Emils yngre bror Dennis som blir ett år äldre imorgon. Det får man ju fira. Jag hoppas att alla är där. :) Philip ÄLSKAR sina farbröder. Och sin farmor naturligtvis! Farfar är iväg ute på sin båt, så han kan inte vara med idag.

Jag hoppas att Philip kan lära av sina misstag vad gäller sömnen snart, så att han kan komma in i en ordentlig rytm där också. Fast å andra sidan; Det tog honom ca 6 månader att få in en bra rutin på maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0