Blankoköp...

Dagen började som vanligt 6'30 tillsammans med en supersur liten plutt, som fortfarande vill sova. Hur mörkar man hans rum mer?

Men efter att fått frukost och tagit på kläderna, piggnade han till och blev sitt vanliga jag (ja, jag kallar det fortfarande vanliga jag eftersom han oftast varit det de senaste tio månaderna). Vi gick en runda tillsammans med underbara Sandra och hennes lille Emil i det fiiiina vädret. Philip hade sina nya shorts, "I<3mum"-tröjan och solhatt. Han såg supertuff ut :) Jag får lägga upp lite sommarbilder på honom vid ett senare tillfälle :)
Vi gick ner till centrum, där vi först gick till City Gross för att hitta något gott till Sandra och några nappar till Philip. Tyvärr hade de bara "Philips modell" i rosa, vilket i sig, jag inte brytt mig om ifall inte sååå många tanter redan tycker "Vilken söt.... det är en flicka va?" Då kanske en rosa napp är lite väl utpekande. Så Philip fick inga nya nappar. (Han har EN kvar som han har, men även den börjar bli gammal nu)

Vi var även inne på H&M där jag köpte badshorts och sandaler till Philip. Superfina! Men när jag ikväll skulle ta upp dem från vagnen, när vi kommit hem, fanns de inte där. :( Då har vi tappat dem någonstanns i Landskrona!  Snyft! Varför händer sådant alltid mig? Jag blev som bekant bestulen på min mobil i höstas när jag lade den ifrån mig på City Gross. Suck*

Men efter att ha gråtit en stund beslöt jag mig för att köpa ett par nya badbyxor till Philip. Så jag begav mig till Center Syd bara för att upptäcka att de shortsen är utgående sort och att även H&M där inte hade fler i storlek 80. De hade bara stl 62/68 vilket vi har passerat för längesedan. Ska Philip behöva ha bara de där badblöjorna i sommar?

Men så hände det! Jag upptäckte att det fanns en Barnklädesbutik med humana priser för oss stackare som inte tjänar multum. NAME IT 
Och där hängde dem... de fräckaste badbyxorna! Nu kommer verkligen Philip att bli den fräckaste killen på hela stranden i sommar! (ja, dessa ligger tryggt i vår soffa nu, utom räckhåll för andra klåfingriga personer)

Men det var sura pengar, pengar som vi kunde gjort annat kul för!! När ska min TUR vända?

<3 Håll hårt i och uppskatta vad du har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0