PANIK!!!

Nu är det tolv dagar kvar innan Philip blir ett år och börjar dagis. Och efter inskolning blir det INGA FLER PENGAR TILL ALEXANDRA! :/

Jag mår verkligen fysisk dåligt att inte ha något jobb/sysselsättning som ger inkomst! Sitter hela dagarna (när lillen sover, samt kvällar) och letar jobb, skriver brev och samlar telefonnummer. Imorgon ska jag ta tag i det på allvar. Då ringer jag runt till dagligvaruhandlar och hör med dem vad de har att erbjuda mig. ALLT är välkommet just nu.
Ni har inga jobb till mig??

Jag vill fortfarande lästa vidare vid Högskola/Universitet, men jag måste hitta något att göra om jag inte kommer in. Jag var på Arbetsförmedlingen idag (Kände mig värdelös att behöva gå dit, men vad ska man göra) och ville aktivera min CV. Men eftersom jag fortfarande var mammaledig var jag tvungen att vänta tills Philip är inskolad på Förskolan. Den 30 aug var jag välkommen tillbaka och aktivera. :/ Men nu har jag ett lösenord så jag kan titta runt lite.

Hur ska jag nu göra? Vi behöver en extra inkomst för att kunna leva och ge Philip en uppväxt han är värd!
Sömnlösa nätter väntar en tid framöver.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0