Flyttproblem...?

Jag fick för en tid sedan ett fint kontrakt på en mysig lägenhet i Malmö. Kontraktet sa från 1 mars, men nuvarande hyresgäst ville flytta ut redan sista januari (ge mig tillträde 1 februari)... Så jag började packa, handla hem möbler jag saknade och belamrade mamma och pappas hus med allt möjligt jag behövde. Jag byggde upp en dröm om hur jag skulle möblera.

Allt var klart och planen var att flytta på fredag, när nuvarande hyresgästen berättar att hans jobb har gjort det omöjligt för honom att hämta sina möbler den här veckan, vilket medföljer att det inte blir slutbesiktning vilket betyder ingen inflytt!

Jag som såg så fram emot att flytta in den här helgen och mysa med bästa sonen innan detta eviga pendlande börjar!
Jag hoppas att allt flyter härifrån, och att vi är inflyttade nästa helg!

<3 Over and out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0