Lagerhaus

Idag var planen att vi skulle snabbt sätta upp en fin hylla som vi fått av mamma och pappa för att jag sedan skulle kunna åka till Lagerhaus och handla lite ny inredning... Men att sätta upp den hyllan på väggen visade sig vara mer besvärligt än vad vi hade planerat. Väggen ville inte låta borren komma in och därför kunde vi inte sätta fast hyllan. Emil tryckte med hela sin tyngd och kämpade som ett djur för att få borren att gå bara en millimeter längre in, men den vägrade... Så tillslut stack han iväg till Jem o Fix och därefter hämtade han sina arbetsverktyg i firmabilen...


Efter mycker om och men (och några svordomar inombords), kom hyllan upp och när Philip och Emil gick och lade sig smet jag iväg till Malmö. På Lagerhaus fanns hur mycker fina saker som helst och jag började plocka ner i min korg... Naturligtvis kunde jag inte hålla mig inom gränsen (presentkortet) <3
Hemma igen satte jag upp mina fina saker. Hyllan blev superfin, och även badrummet fick en ny touch. Helt nöjd kände jag mig. :)


Så nu när julsakerna blev nerpackade känns det inte så farligt trist eftersom jag har min fina hylla och mitt fina badrum :)


<3 Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0