Sommarkyrka, bad och ny frisyr

Idag har jag och Philip åter i Borstahusen i Sommarkyrkan. En hel dag, från 10'00 till 15'00 fick Philip busa, bada, och leka så mycket han ville med alla de andra barnen. Det fanns en barnpool som han fick bada i, trehjulingar som han med glädje ville åka på (och jag putta). Att leka och gräva i sandlådan, gunga och..... ÄTA var också kul. Därefter gick vi ett gäng tjejer till stranden där de större barnen ville bada i havet. Men inte Philip. Han kved så fort han fick en tå i vattnet. Tråkmåns! Men han var antagligen väldigt trött eftersom  han varit ute i solen hela dagen. Han slocknade redan sex ikväll så vi får se hur det blir imorgon. Skit ?? Men men, imorgon blir också en händelserik dag med kalas hos farmor. Så det blir som det blir.
Emil jobbar hela helgen med, så ingen sovmorgon för mig inte! Jag får ta det försiktigt i trafiken när jag kör!

Ikväll kom jag äntligen (nej, jag var inte nöjd med min frisyr från senaste besöket hos frissan) till frisören!  Det var spännande eftersom jag aldrig tidigare varit hos dem. Det är frisör i Landskrona som ligger mitt emot polisstationen bakom Rådhustorget. Jag ville göra något dramatiskt med mitt hår eftersom jag tappat så mycket hår efter att Philip kommit. Detta tappade hår har nu börjat växa ut och det ser inte klokt ut när jag har håret i en knut. Så jag lät frisören göra en helförändring. Så nu är mitt hår kort och uppklippt och jag har fått min tydligt markerade snedlugg. :) Jag talar inte illa om min tidigare frisör. Hon är jätteduktig! Men visst är det lite lättare att prata med en person från Sverige som förstår allt man säger. ;)

<3 Gör om. Gör Bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0