Singel - Lördagskväll

Idag kände jag mig rastlös, pigg och lite småsocial. Jag beslutade mig för att gå på bio - själv! 

Jag visste att jag nog inte skulle palla att gå på någon som var slut efter midnatt, men en som hade en mer "trött-mamma-vänlig" tid ;) och lite som är lite lättsam och kul. Så jag beslutade att se Delivery man med Vince Vaghn. Honom brukar jag gilla...

Det var ett bra beslut. En man som oplanerat blivit biologisk far till 533 barn. Det är ju som gjort för roliga missöden ;) 

Filmen i sig var nog ganska förutsägbar, som de flesta komedier från Amerika, men det var ändå precis vad jag behövde ikväll. 

Att gå själv på bio kan klart ha sina fördelar. Det finns ingenting som säger att bara för att du är singel, inte kan göra sådant som oftast är till för de som är två. 


Stark, Självständig Kvinna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0