Vad är vad?

Sommaren som varit, har verkligen varit den bästa, med semester tillsammans med sonen min och massa mysiga möten. 

Men som så ofta förr, kommer min lycka med ett pris i form av olyckor den här gången med soleksem, överansträngd minisk, blåmärken, samt mina vanliga stukningar o s v. 
Förra veckan gjorde jag det igen... Tog ett kraftigt felsteg, den här gången när jag skulle gå av min cykel. 

Jag funderar ofta på om det är någon eller något som har en plan för mig. Att det liksom finns en anledning till att allt inte riktigt känns ljust just nu... 
Jag har hört att Synden straffar sig själv, men vet inte riktigt vad min synd är som orsakar dessa motgångar...

Men jag vill inte släppa hoppet. Jag vill tro att min tur snart ska komma ifatt mig, att det snart är min tur att få känna känslan av en klapp på axeln: "Du är bra".

Jag får fortsätta fundera, och under tiden så får jag ge mig själv den där klappen på axeln - JAG ÄR BRA!!

#tankaromlivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0