Kanske skulle bli Zumbainstruktör?

Nu är det tid igen, för en ny kull spända människor att söka till SAFEs träningsutbildningar för att bli instruktörer, PT, eller kostrådgivare. Det görs reklam och det låter faktiskt riktigt spännande...

I höstas satt vi ett gäng tjejer på SATS och diskuterade dessa utbildningar... Vi diskuterade förkunskaper och engagemang, vi hyllade några instruktörer och vi konstaterade att man måste vara duktig på klassen för att kunna leda den...
"Du skulle kunna instruera Zumba, Alexandra! Du är ju jätteduktig!"
Förkunskap är ju att man har gått klasser regelbundet en längre tid... Varje vecka i 2 år, så check! ;)
Hmm, kanske skulle satsa på det?

Den instruktör jag älskar, som alltid ger såå mycket energi på sina pass, som har de bästa låtarna, de låtarna som jag vill... Nä, jag tror inte de godkänner någon som kopierar någon annan! ;)

Så någon Zumbainstruktör ska jag nog inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0