Busfabriken

I fredags var jag och min underbara son på Busfabriken i Helsingborg för första gången. Det var lite svårt att hitta dit eftersom vägbeskrivningen inte skrivit "Håll mot Berga" efter direktionen höger i rondellen. Så vi kom nästan ända fram till  Höganäs innan jag kände att vi nog var på fel väg... :p

Men väl på plats kom vi först in till ett litet rum där vi hängde av oss våra kläder och skor innan vi gick för att betala vårt besök.


Innan vi kom in i själva leksandet skulle Philip klappa på alla de fina elefanterna längst vägen, och hade jag inte lett honom därifrån, hade han nog stått där än... ;) Men vi kom tillslut in i leklandet där vi genast började klättra in i tornet... Det var för högt och för anordnat för de lite äldre barnen att jag inte ville släppa Philip fri där inne själv (babylandet var inte kul, tyckte han).

Rutchkana, hopptorn, klättra, krypa, gunga ja allt kunde barnen göra därinne, men en sak är säker... det är inte meningen att de vuxna ska upp där... så trött jag blev!


Middagen denna dag blev korv m pommesfrittes för liten och en fish n´chips för min del. Tyvärr kunde jag inte äta den eftersom någon snille hade hällt curry i remouladsåsen och det smakade vidrigt! Tänk om gott folk!


En lyckad eftermiddag tillsammans med min lilla älskling! Philip var helt speedad när vi åkte därifrån, fast klockan då var tio över sex ;) Helt klart värt fler besök!

<3 Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0