Tenta, tenta, tenta... och ZUMBA!!

Jag har nu i tre dagar (inkl söndag) skrivit på en omtenta som ska vara inlämnad på onsdag kväll.

Mitt i min ångest i torsdags, inför tentan som skulle läggas upp på fredagen, får jag en lycklig överraskning av min Zumba-instruktör. Hon tyckte att jag skulle bestämma vad vi skulle dansa till för låt. Och jag som hade bestämt mig för att hålla truten. Ni som känner mig vet att det är helt omöjligt för mig att hålla truten i sammanhang där jag trivs... som på zumbapassen ;) Men som ni förstår så misslyckades jag hålla tyst även den dagen... dock inte riktigt mitt fel ;)

Med den glädjen jag fått, gick jag hem och började tentan i fredags. Och kände mig inte så nedstämd som jag hade gjort innan. Vi får väl se om det hjälpte att klara tentan med ;) Det är ju fjärde gången (inkl förra studietiden) jag skriver den nu. :( Men jag tar en paus på onsdag också och beger mig ner till träningen för att bygga upp motivationen att avsluta tentan på kvällen.

Kan knappt vänta tills den här utbildningen är slut och jag är färdig lärare!!!

<3 Life is ment to be big fun <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0