Min underbara frisör!!



I förrgår köpte jag en "Guld brun" färg till min hår, som jag ville testa. Tyvärr blev det inte guldbrunt i mitt hår utan någon blandning av röd/brun... Men det var helt klart lite för mörkt för min smak. Jag har nu haft den i några dagar och jag känner fortfarande inte att jag trivs med färgen. Så jag ringde min frisör...


Hon blev lite fundersam när jag berättade vad jag gjort, men försökte hitta en möjlig lösning på mitt problem. Så på måndag får jag komma, så ska hon börja med att sätta i lite slingor för att få en ljusare färgton.
För tydligen kan man inte tona mörkt hår, utan man måste i omgångar bleka...
Så jag ska aldrig färga håret brunt igen!!! Det är ett löfte jag kommer hålla mig till.
Och om jag någon gång ändå vill förändra, ska detta ske under uppsyn av en frisör.


<3 Ta vara på era underbara frisörer. De är guld värda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0