Lek, bad och tjejsnack

Idag var Philip och jag i Borstahusen där vi träffade Charlotta och hennes små charmtroll.
Vi började med att leka på lekplatsen på stranden där barnen fick leka en stund! Därefter gick vi ner till stranden. Tyvärr hade jag glömt min bikini hos mamma och pappa, men jag hade handduk med till liten... Han tittade  länge på Charlottas äldsta son som "fiskade" tång med en pinne och tyckte det såg kul ut. Så när han senare fick pinnen, satt han länge i vattnet och fiskade tång han med som han sen kastade. Kuuuul!!

Jag och Charlotta pratade om allt mellan himmel och jord - Bröllop, politik, Landskrona mm. Det var superkul att kunna prata om annat än blöjor, mat och sömn. ;) (missförstå mig inte, jag ÄLSKAR mitt barn och berättar gärna om alla hans framsteg)

Det blev även en liten picknick med smörgåsar till mig, yoghurt till liten och GLASS!! Nej, jag vet, man ska inte ge isglass till små barn (mkt färgämnen och konstigheter), men Philip drack inte den mängd jag önskat och Piggelin innehåller mycket vätska. Lysande!

<3 Landskrona är en underbar stad. Framförallt på sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0