Veckan som gick...

Förra helgen hade vi pepparkaksmys och pulkaåkning vilket var för att Philip skulle känna att han kunde slappna av lite. Bilder kommer senare, finns inte på den här datorn...
Vi är ofta uppbokade på helgerna och det är många som vill träffa pluttskrutten då, så det blir inte så mycket tid över till lek och bus, tyvärr...

Den här veckan gått förvånansvärt fort... Heldag i skolan i måndags, hemma och mös i tisdags med pluttskrutt, Alexandra och Izabelle och sen heldag i skolan i onsdags igen. Igår var jag hemma för läkarbesök o dyl. och idag blir det ytterligare en heldag i skolan med föreläsning och basgruppsarbete...
Det lustiga är att föreläsaren idag är samma som jag hade när Philip var med tidigare i höstas... ;) Så vi får väl se... kanske blir utkastad idag med :p (idag är P på dagis)

Helgen som kommer: det kommer att bli två kalas imorgon, lördag. Ett på eftermiddagen och ett på kvällen. Det är Izza som fyller år nästa vecka, som har kalas på eftermiddagen och sen är det min kusin som faktiskt fyllde år igår som firar på kvällen. Det blir fulla muggar.

På söndag blir det granhuggning i Toppuladugård med tjocka släkten (och några vänner). Det ska bli kul att låta Philip känna hur det känns, eftersom han var magsjuk förra året när vi högg gran så han och jag var hemma. Men på söndag ska vi med! <3

<3 Störst av allt är kärleken... till sina barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0