Nu var glada julen slut slut slut...

 Bilden är tagen på The Studio i Malmö onsdagen den 22 dec

Då var även julen 2010 slut. Försvann lika fort som den kom... och på fredag är också året slut. All denna stress som vi känner och skyndar oss att ordna med julklappar, julmat, finkläder etc... var det värt det? Blev det verkligen så perfekt som vi ville?

En övertrött liten kille var vad jag fick. En övertrött liten kille som inte orkade öppna sina julklappar, inte orkade stanna uppe för att smaka ris a la maltan. Istället fick jag gå och stoppa om honom medan hans far gladeligen öppnade hans sista klappar och innan vi sedan satte oss ner och åt mer mat och lekte julklappsleken. Hur ska det gå till nyår?

Men nu är julen slut och saker återvänder till det normala. Lekfulla dagar och pluggande nätter... Zzzz! Sååå trött är jag efter denna stressfulla jul. Allt för att Philip ska få en så mysig och rolig jul som möjligt! <3

<3 Jag älskar dig Philip, mer än livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0