Augusti - Början på slutet av sommaren

Nu har vi gått in i augustimånad. Tänk!! Att för ett år sedan var jag i väntans tider. När som helst skulle vår lilla bebis komma! ;) Nu går vi åter in i augusti och det har blivit tid att planera Philips första födelsedag.
Och mitt i all planering av gäster, mat, efterrätt, och presenter har vi ytterligare kalas att gå på den här månaden. Det är många som fick barn i augusti föregående år ;) som nu har bjudit Philip på kalas. Och alla tre (hittills) är den här veckan. På onsdag, lördag och söndag. Full rulle!
Men det är härligt! Tänk att vi får uppleva det som så många innan oss fått uppleva, Barnkalas!! (naturligtvis har vi varit på dem som barn, men aldrig som vuxen)
 Philip nybakad         Philip 11 månader


Men min magkatarr har kommit tillbaka. Jag förstår inte vad jag varit så stressad över, tills det regnade i torsdags och magen slutade göra ont. Jag är stressad över att sommaren är på väg bort. Den har ju precis kommit! Ja, jag vet att det låter märkligt att bli stressad över någonting som jag inte kan påverka, men jag blir lite ledsen när hösten kommer. Höstdeprission?? En mildare variant av det kanske? Jag hade gärna haft sommar lika länge som vintern varade i år. Tänk att få uppleva värme och sol mer än 6 veckor på ett år. Vi kan inte alla åka söderöver flera gånger på ett år. Vi ska vara glada om vi kan åka en gång! Solarium är uteslutet. Jag har sett hur man kan bränna sig i dem. :/ Inget jag vill uppleva!
Hur kommer man över att mista sommaren?

 Underbara härliga sol! Philip 8 månader

<3 Stressa inte över förändringar. Njut över att du får uppleva den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0