En besvärlig natt...

Bläää. nu har Philip också han blivit riktigt snuvig, och täppt i näsan när han ligger ner. Så det blev att sitta vakt halva natten. (Tack och lov att Emil finns (!) så han kunde ta halva) Philip behövde ju komma upp med huvudet eftersom hans näsa inte täppte igen lika mycket då. Men jag kunde ju inte sova sittande naturligtvis ;) Emil sover när som helst och hur som helst (även om han inte sover så bra).

Ikväll när Philip skulle gå och lägga sig börjar han hulka och kasta upp sin välling han precis har fått. Usch, inte igen!! Jag hoppas fortfarande att han ska vara bättre till imorgon och att det bara var något tillfälligt.

Annars i veckan har jag bara försökt njuta av solen, jag har till och med börjat få lite fräknar. Sommaren är på väg! En mysig picknick tillsammans med underbara Sandra och hennes lille son i solen i torsdags och grillade hamburgare hos svärföräldrarna (vad ska jag kalla dem då?) idag.

Jag kanske borde blogga lite oftare, så jag kommer ihåg allt jag varit med om under veckan? ;) Ha det bra där ute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0