Årsdag

Det har idag gått exakt ett år sedan jag började jobba på mitt jobb. Ett aktivt jobb som involverar hela kroppen och huvudet. Det finns stunder jag har tvivlat, det finns stunder när jag har haft svårt att ta mig ur sängen på morgonen... Men aldrig att jag velat vara utan den lycka, glädje och hopp som jag möter varje morgon! 

Att få möta och stödja dessa små människor, kan vara frustrerande, men alltid glädjefyllt. Och 'kollegor' har utvecklats till vänner, som hjälper och stöttar varandra. Som tillsammans strukturerar upp och samarbetar för att få en bra verksamhet i hela huset. 

Visst har jag lite kvar än innan jag får min riktiga examen, men jag vill tro att jag ändå kommer att klara det tillslut! 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0