PT - Mat

Sedan jag börjat min nya livsstil med mål att tajta till och stärka, fått order om att lägga om mina måltider och äta mer (och hälsosammare). Med tanke på hur mycket jag tränar, är det ju viktigt att komplettera med rätt energi...

Men att få på pränt att jag ska äta en dubbelt så stor frukost mot vad jag ätit innan, äta lagad måltid både lunch och middag och dessutom 2 mer 'mättande' mellanmål per dag än jag gjort tidigare, känns ändå lite mastigt. Och lite mer tidskrävande än att "ta ngt i farten".
Men kanske är det som med allt annat... Jag ska kanske bara komma igång och få detta till rutin..?

<3 Livsomställning - Mot ett bättre liv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0