Mr. Right

Ni som varit mig trogen de senaste året och läst min blogg, vet att jag efter idag har varit singel i ett år.Känslan av att jag kommer få vara ensam resten av livet blir starkare för varje dag som går. Att jag har haft min chans...
Jag vet att alla säger, att jag inte behöver oroa mig, att min Askungensaga kommer. Att min prins kommer... Jag vill också tro att han ska komma. Men jag börjar tro att han har fått motorhaveri.
 
Du och jag, vi träffades en gång i en dröm
Du och jag, förstår att vi hör ihop i kärlek så öm
och vi vet att vi, ska drömma om och om igen
för har du mig kär, förblir du ju här
Allt blir då med ens, allt blir då med ens
som i en dröm
 
Det här året har jag fått upp ögonen för vad jag vill ha i en framtida make, och jag har målat upp en idealperson. En man som är omtänksam om andra människor och bryr sig om de som är svagare. Någon som kan ge mig en känsla av att jag är hans ögonsten, att jag är och förblir hans sista kärlek. Han ska kunna höra mig och stötta mig i mina motgångar och fira mina framgångar. Visst ska det även vara ömsesidigt, men just nu är det min dröm som spelar...
 
En dröm ger åt tanken vingar
den blir verklig då
I drömmen du allt betvingar,
och allt du vill ha kan du få
 
Och om du på lyckan väntar,
så ska du finna den en gång
Och fast ditt hjärta kanske gråter,
så kommer drömmen åter
i kärlekens vackraste sång
 
*Ensamprinsessasöker*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, vad tiden går! Det går nog bra! värd att vänta lite längre, för att hitta den rätta.

2012-12-18 @ 07:31:30
Postat av: Anonym

Det var från Liv Heidi :-)

2012-12-18 @ 07:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0