Bodybalance -- MIN TID!!!!

Så underbar fredagarna har blivit sedan jag (åter)upptäckte Bodybalance!! Här får jag en stunds nedvarvning och får ladda batterierna, i lugn och ro tillsammans med andra med samma målsättning... Att få andas, sträcka, stärka, balansera till lugn och avkopplande musik ger ro i själen. Att sedan få ligga och koppla av på sin matta och känna hur varje muskel i kroppen slappnar av, gör iallafall mig till mindre stressad (om nu bara hjärnan ville samarbeta med kroppen!)

Egen tid, det behöver även en MAMMA!!!

Det är skönt att få lov att släppa allt ansvar (har för nu inget Minisats/barnpassning, här), få vara någon förutom "någons mamma" (får man skriva så? Jag gör det!) Att få rå om sig själv för att på så vis kunna förmedla en trygg och lycklig känsla till sitt/sina barn.
På grund av yttre påverkan, behöver jag nu omstrukturera lite för att kunna få min egna tid 16'30 - 17'30 på fredagar, men kanske kan jag få till det ändå!

<3 Älska dig själv som du älskar din nästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0