Städning på schemat

Idag har jag ägnat större delen av dagen till att vila och städa. Jag har menat att göra det några dagar nu när jag har haft egenstudier, men har alltid hittat något annat som behövdes göras. Exempelvis leta böcker till kursen som börjar på torsdag (onsdag), ordna registrering till min utbildning som jag återupptar i slutet av mars. Tydligen kunde de inte meddela mig att jag måste göra en omregistrering manuellt innan utan först när jag får problem med CSN kan de säga det. :( Men nu är det ordnat och jag får mina pengar och kan börja min utbildning igen. :)

Och var jag än tittar är det fler leksaker; klossar, gosefiltar, bilar, kritor mm. Hur kommer det sig att Philip inte kan hålla sina leksaker på sitt eget rum? ;) 

Så idag står det som sagt "Städning" på schemat. Det är först när man svabbar golven som man märker lägenhetens verkliga storlek ;) Jag blir ju aldrig färdig! Och när man är klar, går det tjogo minuter så är det kladdigt och smutsigt igen. 
Men nu är jag klar för denna gången och det väntar bara avtork på hyllor och skåpsluckor...

Finns det ingen som är intresserad av städning, tycker det är roligt som kan komma hit och städa åt oss? ;) Jag tycker det är såååååå tråkigt att städa och gör det inte gärna. Men det måste göras för att inte hela hemmet ska ruttna ;) hehe*

<3 Det är stökigt med små barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0