Snart klar med kursen

Nu är också den här kursen snart slut, den individuella uppgiften är inlämnad, och jag har tittat och skrivit respons på en annan basgrupps tankar om en bok. På måndag görs den sista uppgiften i basgruppen (Bedömnin) som sen redovisas på onsdag. Sen är det bara att vänta, vänta på att ha en oppunering på min inlämnade uppgift den 18 januari och därefter är kursen slut. Så skönt! Visst, kursen är ju inte helt klar förän jag har fått Godkänt och kanske jag behöver en omtenta, men då får jag göra det helt enkelt. :)

För nästa kurs heter Pedagogiskt ledarskap... Det ska bli så kul att läsa den kursen och jag har på känn att det kommer bli en superkul kurs!

Så nästa vecka är det tid att bege sig ut och leta rätt på kurslitteratur för nästa kurs och börja läsa läsa och läsa!

<3 Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0