Vad har jag gett mig in på?

Vi har gått en bit in i denna kurs nu... Kursen som ska utveckla vår förmåga att forska och skriva vetenskapligt, en övning inför examensarbetet i T7.

Jag har inget annat än ångest inför den här kursen, över skrivandet och över att jag åter igen inte får något jullov!! Hur kan de lägga sina kurser på det här sättet??

En känsla av otillräcklighet och funderingar över mina val i livet har infunnit sig. Jag funderar verkligen på om det här är något som jag vill så gärna att jag kan göra vad som helst för det?!

Samtidigt är det inte lång tid kvar nu, så kanske jag ändå ska göra klar min utbildning, för att ha att falla tillbaka på, oavsett vad jag senare kan tänkas ta mig an?

<3 Trött student <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0