Underliga små varelser...

Hihi Nu har jag nog sett det mest märkliga på länge.
Philip har som bekant hos några varit supergnällig i två dagar utan direkt anledning. Han har fått sova när han velat det, ätit som vanligt och i vanlig dos, somnat som vanligt strax efter sju varje kväll och vaknat runt halv sju morgonen efter. Så VAD ÄR PROBLEMET?

Igår kväll upptäckte jag det. Hans näsa började rinna. En ny förkylning var det som var problemet. :)
Men det jag blir mest komfundersam över är att han idag är supersnuvig (ingen feber dock), men han är GLAD och SPRALLIG som vanligt. Själv blir man ett vrak när man knappt hinner bli frisk från en förkylning förens man ryker på nästa.
Hur fungerar de här småttingarna egentligen?

Philip följer inga böcker, det har jag kommit fram till för länge sedan. Iallafall inga som jag har läst. Han har väl läst några andra.

Tro nu inte att jag klagar över att Philips allmäntillstånd är nästan opåverkat när han är förkyld (utom de två dagarna innan). Jag är väldigt tacksam över att han orkar hänga med som vanligt trots att näsan rinner. Jag förstår bara inte HUR.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0