Regn regn regn...

Nu undrar jag på fullt allvar vilken årstid vi har.... är det vår eller är det höst? Idag har det regnat (nästan) hela dagen. Jaja, tänkte jag. Jag får väl ta på mig varmt när vi går till Babymassagen.

När vi (Sandra och jag) precis hade baxat ner barn, barnvagn och skötväskan (ja även den är ett projekt, vad har jag i den egentligen?) och skulle gå började det åska och blixtra.
Inte en chans att vi går ut med paraply i det här vädret!
Så det var bara att bära upp allt igen. (Vi var hemma hos Sandra och hennes lilleman och där kan man inte ställa vagnarna där nere utan måste ta med dem upp) Jag lyckades ändå få Philip att sova en liten stund i vagnen (ca 40 minuter), vilket var längre än om vi faktiskt hade kommit iväg till babymassagen. Det finns ofta något gott i allt som händer. ;)

Men det blev ändå en mysig dag med mycket pladder och te. :) Philip var faktiskt ganska snäll mot "lill-"Emil idag :D (Brukar vilja klappa på honom, lite för hårt).

Nu sitter lill-prinsen och visar upp sin fiiina bok han har fått från Gòboken för... Väggen? Aja, han är glad iallafall! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0