Babysim

 Idag var vi på Babysim i Malmö. Philip älskar att vara i vattnet och plaskar glatt när han kommer i. Vi hade även Emil med oss idag, som till och med badade med lilleman. Det är ju lite varmare vatten än på exempelvis ett badhus. 
Jag har lagt in lite bilder på oss i vattnet, men jag hoppas kunna lägga in fler. Jag talade nämligen med simläraren om att få några undervattensbilder på Philip. Hon skulle se om det gick att ordna. Så nu hoppas jag att vi nästa vecka ska kunna ta fler bilder när vi badar.                                         



                                           Philip och pappa badar i det sköna vattnet

                                                         

                                                       

                                                         Philip och mamma badar


                                                          




                                                           Det är KUL att bada



                                                          

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0