Up to date...

Nu har solen varit en nära vän hela den här veckan, så även idag. Är det för mycket att hoppas på att den kommer imorgon midsommar också?? Då ska vi bada...

Philip har också nu (på allvar verkar det som) slutat sova på förmiddagarna och bara sova en liten stund efter lunch. Tja, idag fick jag en timme och 45 minuter på mig att sitta i solen och läsa en bok medan Philip sov i vagnen. Det var inte helt fel. Och så länge han orkar hänga med till iallafall halv sju på kvällen, ändrar inte jag på någonting. :) Liten blir stor!
                 
Snart börjar han förskolan också. om lite mindre än två månader är det tid för inskolning.

Orolig
- NEJ Philip är deffinitivt inte främmad och älskar att leka (brottas) med andra barn. Dagisredo? JAVISST!

Ångest
- LITE Känns lite fel att lämna min skatt till andra personer för att jag ska åka och studera/jobba. (jag vet, jag har själv jobbat på förskola)

Ledsen
- JAAA!! Tiden går alldeles för snabbt. Känns fortfarande som igår vi kom hem med vår lilla guldklimp och inte visste ett dugg.
Men det känns ändå bra att veta att Philip kommer att ÄLSKA dagis och han kommer knappast vilja gå hem!! Det känns tryggt.

<3 Sommar sommar sommar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0