Shopping på Väla Centrum

Idag beslutade vi att jag ÄNTLIGEN skulle få en ny klocka!! Jag har varit av med min klocka i nu nästan två månader och nu skulle vi åka och köpa en ny. :) Så vi körde till Väla Centrum i Helsingborg efter att Philip hade ätit lunch.

Väl på plats gick vi från ena kockaffären till den andra innan jag tillslut hittade en klocka som jag trivdes med. Tyvärr passar den sig inte så bra med det halsband jag också köpte på samma ställe. :) Men, det kaske inte vi bryr oss om. Det finns ju faktiskt de som använder silver och guld tillsammans. ;) Jag hittade nämligen ett underbart halsband där jag kunde köpa till bokstäver att hänga i... E och P var ju ett klart måste ;) Men kan jag ha det tillsammans med allt guld jag har annars? Jag får fundera på det en tid.

                                               

Sen upptäckte vi att H&M hade REA!! Bra, Philip behöver lite T-tröjor. Så vi gick in här med. Sen kom vi ut med tre tröjor, en skjorta, ett par jeans och ett par shorts samt sex par strumpor till honom. Blev lite mer än planerat. ;) Men så blir det när lill-prinsen hoppar över en hel storlek utan att säga till! Har gått från stl 68 till stl 80 typ över en natt :p
Men de är väl värt det. Fiiiina kläderna!

                               

Det blev även en grön duk till finbordet i vardagsrummet istället för den svarta trista, vi fick till. Tyvärr når den inte runt bordet när vi har iläggsskivorna, men den ser helt klart mer sommrig ut om man jämför med den andra. :)

<3 Snåla, snåla snåla. Men UNNA dig ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0