Svårt beslut...

Jag står åter inför ett svårt beslut. Vad ska jag välja inför vårterminen att läsa för sidoämneskurs. Jag har en kurs kvar innan jag börjar åter på min utbildning mot att bli lärare.

Valet står denna gången mellan matematik från början 15 hp och pedagogiskt drama 15 hp. Båda med start den 19 jan.

Matten är en obligatorisk kurs det vill säga att den måste du läsa under dina sidoämneskurser som är på sammanlagt 60 hp. Men det är inget tvång att jag måste ha gjort den innan jag åter ska börja om på termin två. Men samtidigt hade det varit skönt att få den gjord.
Pedagogiskt drama. Tja, behöver jag säga mer DRAMA. Det är sååå jag och visst hade det varit skönt med en rolig start på nästa termin när allt annat går åt skogen?

Usch vilket svårt val. Och visst, kursledaren i dramakursen är pedaogen som inte gillade Philip ;) så lite småkul hade det varit att ha honom. ;)

Jag önskar att jag kunde be någon ta beslutet åt mig, så att jag slapp ha den här ångesten (svar senast den 20 dec) men det går inte. Det här är åter ett tufft beslut man måste ta som vuxen person! Snälla hjälp!

<3 När ska min tid av enkelhet komma? Tycker det är dags nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0