Sko-till-fot lim?

Idag var jag ute och promenerade runt i Landskrona för att handla lite mat tillsammans med lill-prinsen. Han satt och vinkade åt bilarna som körde förbi, skrattade åt gamla tanter när vi körde om dem med vagnen och pratade lika glatt som vanligt.

Vårt första mål var Ö&B där jag helt glömde bort att jag inte hade bilen utan bara vagnen att ta hem sakerna i. Det blev två ganska stora kassar, trots att jag bara skulle ha Schampo och Balsam...
Memo till mig själv: Gå ALDRIG och handla utan inköpslista!!

Jag gick även en vända inom Ica Krysset för att handla kylvaror, som de inte har på Ö&B.

Efter en lång promenad tillbaka i ösregn med två kassar tilltryckta under vagnen och en som jag hade hängt i en duchdrapperikrok på handtaget kom jag äntligen hem. Och efter att ha burit upp alltihopa upptäckte jag att Philip bara hade en sko på sig. Den andra hade han tappat/sparkat av sig under färden. Suck* Det var bara att bege sig ut och leta.

In på Ica och leta på golvet där, ut igen och fortsätt på sträckan till Ö&B. Plötsligt fick jag syn på den, SKON! Den stod i ett fönster i ett utav husen längs vägen!

Kanske man borde hitta på ett lim man kan använda för att limma fast fötterna i skorna? Eller det kanske räcker med kardborreband?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0