Mary Kay

Nu ska jag göra slag i saken... jag ska satsa på att börja ha hudvårdsklasser med produkter från Mary Kay. Jag vet, det är bara provisionsbaserad inkomst, men det ska bara ge en liten extra inkomst och räknar inte med att ha det som framtida enda inkomstkälla.

Så nu är det bara att höra av dig om du är intresserad av att ha  hand om en hudvårdsklass där jag kommer hem till dig och visar dig plus 3 av dina vänner Mary Kay's produkter och ni får testa och känna på dem. Därefter kan ni själva välja hur ni vill köpa (inget köptvång) alla eller några få produkter.
Det är bland annat handvårdsset, ansiktskrämer, och läppkrämer som jag kommer att visa (även en del make up).
Allt kommer att ske i lugn och ro där du och dina vänner får sitta ner, prata, fika och testa produkterna. Det blir lite lugnare än om du skulle handla i en butik.
Du som värdinna får ett handset gratis som tack för att du haft klass.

Intresserad? maila mig på [email protected] så hör jag av mig så vi kan boka en tid!
Hej för idag <3 Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0