Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN!!

Äntligen ler någon mot oss. Jag går inte in på detalj här, men jag kan säga så mycket som att Emil och jag har haft två och ett halvt år som har varit ganska tuffa. Nya tuffa utmaningar hela tiden.

När Emil för en vecka sedan (6 dagar) blev uppsagd från sitt jobb, trodde jag att jag skulle bryta samman. Hur skulle jag kunna börja studera nu?
Men idag fick han ett nytt jobb! Han är bra driftig min karl. ;) och på onsdag börjar han sitt nya jobb. Hihi* Det tänkte nog inte hans Chef. Trodde nog att han skulle stanna där i maj också. ;)

Allting sker av en anledning heter det, och tack vare avskedet + nyanställningen kan vi avsluta ytterligare en tuff utmaning tillsammans :) Nu kan också jag börja blicka frammåt!

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0